Je bent een administratieve spilfiguur op de dienst en werkt in een hoofdzakelijk digitale werkomgeving. Jouw taak bestaat er in het team van de boekhouders, experten, hoofdexpert en financieel directeur te ondersteunen bij de input en verwerking van data met betrekking tot de financiële processen, en dit voor de diverse entiteiten van de stad en het OCMW. Dit omvat onder andere: verwerking van boekhoudkundige gegevens, facturatie en debiteurenbeheer, belastingen, toelagen en gemeentelijke administratieve sanctie, ….
· Werken met cijfers en financiële gegevens zijn jouw ding
· Je combineert uitstekende digitale vaardigheden met een doorgedreven kennis van Excel
· Je hebt het inzicht en de vaardigheden om data kritisch, logisch en nauwkeurig te verwerken
· Je bent een open en spontane teamplayer die in stressvolle situaties het hoofd koel kan houden
· Een basiskennis van en/of ervaring met boekhoudkundige administratie is een pluspunt
· Je hebt minimaal een diploma (hoger) secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld
Je komt terecht in een uitdagende en gezinsvriendelijke organisatie met een maatschappelijk relevante opdracht. Je komt in dienst als administratief medewerker op de dienst financiën.
Je komt in dienst met een voltijds contract (38/38) van onbepaalde duur.
Bruto maandloon bij opstart (afhankelijk van eerdere beroepservaring) tussen € 2.303,39 en € 2.702,87 met als extra’s:
- maaltijdcheques (€ 7,44/dag)
- fietsvergoeding
- hospitalisatie- en groepsverzekering
- opleidingsmogelijkheden
- minstens 30 verlofdagen
- fietslease
- …